10 oktober, 2007

lista

SKULLE DU HELLRE

1. Pierca näsan eller tungan? - näsan
2. Vara seriös eller rolig? - inget av dom , sarkastisk är min stil
3. Dricka röd eller grön mjölk? -grön
4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon? självklart
2. Sol eller måne? - solen
3. Vinter eller höst? - vinter
4. Vänster eller höger? - vänster
5. Soligt eller regn? - sol
6. Vaniljglass eller chokladglass? - blandat

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu? - 22.31
2. Fullständigt namn? - Stephanie Mathilda Johansson Käck
3. Vart vill du bo? - vet nite
4. Hur många barn vill du ha? - 2
5. Vill du gifta dig? -ja då
6. Rullar du spagettin eller skär? Rullar
7. Har du ätit sushi? - nej men jag vill testa
8. Favoritglass? polkagris
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? 2


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? -jadå
2. Sjungit? - alltid
3. Blivit kramad? massa gånger
4. Kännt dig fånig? -nej inte alls
5. Saknat någon? - ja ^^
6. Dansat galet? alltid
7. Klippt håret? -nej
8. Gråtit? ja
9. Ljugit? nej
10. Blivit kysst? nej

GREJER
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej
2. Har du hund? - tre stycken
3. Tycker du att du är attraktiv? - ibland
4. Sover du helst själv eller med någon? Beror på mitt humör
5. Tror du på spöken? – nej men livet efter döden...


Idag fick jag en present av min handledare hon är gulligast :D

1 kommentar:

Anonym sa...

4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna

har inte vi disskuterat det där? ;)